baner expo

E-Commerce EXPO 2018 – Budapest

Už potřetí se v Budapešti konala mimořádná událost v online světě E-commerce. Ročník 2018 opět spojil e-podnikatelů z různých businessu a podnikatelských odvětvích. BALÍK PLUS v zastoupení své maďarské pobočky CSOMAG PLUSZ poprvé na akci. Přinášime vám pohled naší Country manažérky Katalin Paál na tuto událost.

Jak hodnotíte tuto akci?

E-commerce EXPO je výstavou, na kterú jsem se velice těšila. Z pozice vystavovatela jsem měla velkou příležitost se seznámit s mnoha lidmi z byznysu a to našich aktivních klientů i partnerů. EXPO přineslo i množství nových kontaktů z různych internetových obchodů, ať už v pozici majitelů nebo eshop marketérů, se kterými jsme prodiskutovali mnoho zajímavých témat.

Která téma bylo nejvíc diskutovaných ve Vašem stánku?

Popravdě, asi nejvíc jsme diskutovali o našich produktech. Klienti zajímali jak fungujeme, jak úspěšně probíhají mezinárodní voucher kampaně, jaká je kontrola kvality procesů v rámci distribuce a jak se připravujeme na jarní sezónu vydání nového tištěný katalogu LADIES 2018. Prezentovali jsme i novinku v nabídce našich online nástrojů – exkluzivní e-mailing portálu vasekupony .cz, jejímž prostřednictvím zvyšujeme přímý zásah online zákazníků. Partnerů na druhé straně zaujala novinka tohoto roku BALÍK PLUS LOYALITY a její marketingová i procesní stránka pri zajistování vkládů do balíků.

Jaké máte přímé reakce na tento produkt?

Partneři obecně ocenili možnost aktivně se zapojit do distribuce slevových kupónu a to vlastní prezentací eshopu. Marketéři vždy pociťují potřebu posilnit branding v očích zákazníka, pracovat na jeho loajalitě a motivovat ho k opakovanému nákupu. BALÍK PLUS LOYALITY přináší novou formu přímé komunikace. Umožňuje uspořádání kupónu do elegantní DL obálky, která zamezí špatnému prvnímu dojmu hned při otevření balíčku. Díky tomuto produktu vytištěné Slevové kupóny už nebudou volně rozhozené po balíku (často způsobené přepravou po cestách různé kvality), ale budou stylového reprezentovat e-shop a nést v sobě cenný odkaz a to „poděkování a odměnu za nákup“ PŘÍMO online nakupujícímu zákazníkovi.

Pro koho BALÍK PLUS LOYALITY je vlastně určen?

Jak jsem se již zminila, tento produkt je obalovým materiálem na distribuci slevových kupónu, nakolik standardně naši partneři vkládají do balíků až 4 druhy kupónu. Je to produkt určen pro naše partnerské e-shopy, přináší pořádek v balíku a z pohledu marketingu umožňuje budovat povědomí o značce e-shopu, jakož I buovat lojalitu online zákazníka.

Jak byl připraven stánek CSOMAG PLUSZ na takovou událost?

Tento ročník jsme se snažili posinit visibilitu našeho stánku prostřednictvím prezentační pop-up stěny, která návštěvníkům efektivně zprostředkuje představu o našich off-line i on-line službách v rámci portálu KUPLO.hu. Návštěvníkům jsme odprezentovali i nové propagační video (pozn. již brzy i na balikplus.cz), ve kterém jednoduchou formou se vysvětluje jako celá síť reklamních příloh funguje. Popravdě, mnoho marketéřů neznalo naši formu direct marketingu a velmi jich zaujala myšlenka formou „print-u“ oslovit online nakupujících zákazníků podle vlastní segmentace.

Plánujete účast na E-commerce EXPO i další rok?

Určitě ano, no ješte dřív, než vstoupime do dalšího roku, zúčastníme se i dalších událostí v rámci Evropy. Máme v plánu květnové E-commerce EXPO v Bukurešti a takové je v plánu i polský Krakow. Účast na každé konferenci nám umožňuje prohloubit vztahy se současným klienty a partnery, podělil se o cenné rady, zkušenosti, jakož i poznat se s novými zajímavých lidmi.

Tak ať se Vám daří a se stejným nadšením se vrátíte I z ostatních akcí. Děkuji za rozhovor.

Na našem blogu balikplus.cz I na sociálních sítích linkedin i facebook odteď budeme pravidělne zveřejňovat připravované i uskutečněné aktivity. Budeme rádi pokud nám dáte „like“ a zůstaneme v kontaktu. Děkuji a brzy naviděnou.