Nejčastější otázky

Co dělá síť BALÍK PLUS?

Síť BALÍK PLUS spojuje velké, střední, ale i malé internetové obchody do sítě poskytující jejich balíčky na distribuci reklamních příloh a vzorků.
Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň dávají přidanou hodnotu svým zákazníkům, čímž zvyšují jejich spokojenost. Reklamní partneři mají možnost oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line nakupujících cíleně podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Kolik stojí účast v síti BALÍK PLUS?

Účast, jakož i přihlášení se do sítě BALÍK PLUS jsou pro všechny partnery zdarma. I vámi objednané reklamní přílohy k vkládání do balíků vám dodáme zdarma. Kromě vkládání reklamních příloh a vzorků do balíků vám nevznikají žádné další náklady.

Co se stane po zaregistrování v síti BALÍK PLUS?

Po registraci v síti BALÍK PLUS vám budeme posílat informace o aktuální nabídce a možnostech na vkládání reklamních příloh. Objednávka vkládání jednotlivých reklamních příloh je dobrovolná a je jen na vás, které reklamní přílohy si z uvedené nabídky vyberete. Nabídku jednotlivých příloh, jakož i jejich objednání na vkládání můžete provést ve své osobní zóně. Reklamní přílohy vám dodáme na naše náklady na vámi určené místo. Následně tyto materiály budete jednoduše vkládat nebo přikládat k vašim balíkovým zásilkám. Abychom měli přesný přehled o tom, kolik zásilek s reklamními přílohami jste již poslali, musíte nám v rámci vaší osobní zóny minimálně jednou za týden uvést počet zaslaných zásilek. Každý měsíc vám následně automaticky poukážeme vaši odměnu na váš účet.

Co znamená účast v síti BALÍK PLUS pro můj každodenní obchod?

Pro vás jako partnera účast v síti BALÍK PLUS znamená přikládat v rámci balení balíků maximálně čtyři reklamní přílohy nebo vzorky. Z procesního hlediska by to nemělo být nic navíc, protože při balení musíte k balíku kromě zboží vkládat nebo přikládat fakturu, dodací listy, případně jiné dokumenty.

Mohu si sám z nabídek vkládání vybrat, kterou přílohu budu vkládat?

Výběr příloh, které se budou vkládat do balíků, je výhradně na partnerovi. Z nabízených možných příloh si partner může vybrat, které přílohy chce vkládat a které ne.

Zaplatím náklady za dodání reklamních příloh od společnosti BALÍK PLUS?

Dodání materiálů je zdarma. Reklamní přílohy nebo vzorky vám dodáme na vámi zadanou adresu bezplatně.

Jaké jsou nároky na hlášení rozesílaného množství reklamních příloh?

Hlášení o stavu zaslaných reklamních příloh vám nezabere více než 2 minuty. Ve vaší osobní zóně je třeba z vaší strany minimálně jednou za týden zadat počet zaslaných reklamních příloh.

Kolik mohu vydělat v síti BALÍK PLUS?

Výše odměny závisí na nabídce, jakož i na objemu objednaných příloh na vkládání z vaší strany. Odměna za vkládání je odstupňována podle typu, hmotnosti a formátu reklamních příloh. Všechny reklamní přílohy, které jsou k dispozici na vkládání pro váš segment internetového obchodu, najdete vždy ve své osobní zóně, přičemž vás o každé nové nabídce informujeme i e-mailem. Každá reklamní příloha má uvedenou i výši odměny, kterou dostanete za vkládání.
V jednom balíku můžete poslat až 4 různé reklamní přílohy. Pokud přidáte k vašim zásilkám vlastní reklamní materiál, smíte v balících rozesílat maximálně 3 přílohy od společnosti BALÍK PLUS. Za reklamní materiál nejsou považovány dodací listy a faktura. Ze zkušenosti víme, že více příloh odvádí pozornost zákazníka a může to ovlivnit odezvu na vložené nabídky.

Kdy a jak se mi vyplatí odměna za vkládání reklamních příloh?

Výši odměny můžete průběžně vidět ve své osobní zóně. Vždy do 15. v měsíci vám zašleme vyúčtování za předchozí měsíc. Odměna je následně vyplacena do 14 dnů od zaslání vyúčtování na váš účet uvedený v osobní zóně.
Minimální částka k vyplacení je 2500 Kč. Pokud vaše výše odměny v průběhu jednoho kalendářního měsíce nedosáhne uvedenou minimální vyplácenou částku, přenese se částka z tohoto kalendářního měsíce do následujícího kalendářního měsíce, dokud částka nedosáhne hodnoty stanovené minimální vyplácené částky.

Proč potřebujete důkazy rozesílání a jak musí vypadat?

Prověřování počtu rozeslaných balíků je standardní proces, na jehož základě dáváme našim klientům záruku za rozeslání zadaných reklamních příloh.
Jako důkaz odeslání nám můžete předložit dokument, z něhož je patrný počet zásilek za měsíc. Může to být například měsíční faktura vašeho poskytovatele logistiky (kurýrní společnost, pošta apod.). Veškeré údaje můžete zakrýt, důležité je pouze, že z dokumentu pro nás bude zjistitelný počet zaslaných zásilek za dané období.

Proč nedostanu vždy všechny reklamní přílohy, které jsem žádal?

Důvodů, proč vám nebyly dodány všechny reklamní přílohy, které jste požadovali, mohou být několik:

  • Přílohy již nejsou k dispozici, protože si je již dříve objednali jiní partneři.
  • Rozesíláte v daném termínu již 4 přílohy.
  • Předmětná příloha se nedá rozesílat spolu s jinou současně vkládanou přílohou (tzv. vyloučení konkurence).

Přesný důvod najdete v příslušném e-mailu, který vám bude vždy z naší strany zaslán.

Pokud máte další otázky, kontaktujte nás na info@balikplus.cz, nebo na tel. čísle: +420 778 044 849.

Recent Posts

Poděkujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho loyalitu

Udržet si existující zákazníky je pro většinu firem výrazně levnější, než získat nové. Právě proto je řízení a budovaní vztahu se zákazníky, ale i hledání způsobů, jak předcházet jejich očekávání při každém dalším nákupu klíčové. Způsobů je mnoho a my vám nabízíme jeden, kterým obrátíte komunikaci na reaktivaci vlastních zákazníků. lenka01

Pro naše partnery sítě BALÍK PLUS přinášíme nový produkt – BALÍK PLUS LOYALITY ve formě věrnostního programu pro internetové obchody, který představuje:

  • obalový materiál pro vyjádření poděkování za nákup ve vašem e-shopu
  • vlastní grafický obsah pro prezentaci značky
  • možnost využití vkladů jakýchkoliv benefitů, anebo vlastních materiálů do obalu (faktúra, kupón, reklamní příloha, …

blog-dakujeme

88% firem, které budují vztah se zákazníky, jsou ziskovější než konkurence. Nesmíme zapomenout na to, že dobrá reference je něco, co se koupit nedá a spokojený zákazník neuvažuje o odchodu ke konkurenci. Tím je možné prodávat další produkty, anebo služby a k tomu umí do společnosti přinést další zákazníky

Máte zájem i Vy o implementaci BALÍK PLUS LOYALITY do vaší marketingové komunikace? V případě jakýchkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat na tel. č: 778 044 849, anebo mailem: info@balikplus.cz, rádi Vám vypracujeme koncept a doporučíme, jakou formou kampaň realizovat. Bližší informace o našich službách najdete na www.balikplus.cz

Proč si budovat vztah se zákazníkem?

Vklady do balíků můžou být nákladově efektivní a mnohoúčelný nástroj pro budování vztahů se zákazníky. Tyto vztahy můžou pomoct k zvýšení prodejů, průměrné velikosti objednávky a samotného zisku. Je potřebné zvážit fakt, že při každém zaslaném balíku může být zkušenost zákazníka s vaší značkou následující:

a) nesplní očekávání

b) splní očekávání

c) převýší očekávání

Existuje mnoho důvodů, některé dokonce mimo vaše chápání, že spokojenost zákazníka nebude naplněná. Jestliže je ale možné poskytnout zákazníkovi menší přidanou hodnotu, tak vám pomůže vyčnívat mezi vaší konkurencí a taktéž opakovaně překračovat jeho očekávání při každém dalším nákupu.

Vklady do balíků jsou levné, a přitom můžou přinést vysokou návratnost. Správně pojatý vklad může zvýšit loyalitu tím, že se zákazník cítí vyjímečně. Vklady vyvolávají v zákazníkovi pocit, že je důležitý a poskytuje jim to důvod na sdílení své zkušenosti a příběhu mezi jeho okolí. A proto se zdá tento nástroj jednoduchým, stačí vkládat leták, anebo kupón do krabice, vždy, když odešlete objednávku. Avšak existuje hodně možností, které můžete využít, aby jste v očích zákazníka získali důvěru a převýšili očakávání.

Najčastější vklady:

  1. Slevové kupóny / nabídky

Je to jeden z nejoblíbenějších typů příbalového materiálu. Samozřejmě, kupóny je možné zasílat také e-mailem, případně sms, avšak zasláním kupónu se slevou případně s kreditem na další objednávku přímo v balíku Vám zajistí, že zákazník získá vaší nabídku a zároveň mu dáte hmatatelný benefit.

blog-marionnaud

  1. Sampling

Vzorky mohou objednávku vašeho zákazníka obohatit z více důvodů:

  • V závislosti na produktech, které prodáváte, můžete nabídnout zákazníkovi bezplatné vzorky na vyzkoušení a zároveň je získat od vašich dodavatelů zdarma.
  • Zákazník získá od Vás určitý dárek, který v balíku nečekal.
  • Vzorky produktů poskytují skvělý způsob, jak představit zákazníkovi nový produkt, anebo novou produktovou řadu, o které ani nevědí.

balikplus_blog_obr(1)

 

  1. Dárky k objednávkám

Podobně jako vzorky, mohou dárky k objednávkám skvělým způsobem potešit, anebo překvapit vašeho konečného zákazníka, bez toho, aby cítili, že se jim snažíte prodávat další produkty. Dárek přitom nemusí byt vůbec drahý. Jestliže ho zákazník neočekává, většina z nich bude příjemně překvapena
lenka02

  1. Děkovné karty

Nejjednodušší, nejlevnější a nejvíc personalizovaný vklad, který můžete zákazníkovi poskytnout jako součást žádaného balíku je poděkování. Obyčejná karta, může být opravdovým gestem, který vám pomůže vybudovat loyalitu, zejména při prvním styku se zákazníkem, protože jde o konkurenční výhodu oproti jiným společnostem

balik_sk_bez-loga

  1. Recenze produktu / Sdílení na sociálních sítích

Protože dodaný balík představuje pro většinu zákazníků konec nákupu, příbalový vklad může být výborným místem pro požádání o zpětnou vazbu, anebo sdílení jejich zkušeností na sociálních sítích.

lenka03

 

Co je možné shrnout z tohoto článku do stručného poselství? Malé, zdánlivě bezcenné dárky v kombinaci s personalizovanou zprávou způsobí, že zákazníci se cítí vyjímečně a způsobují, že chtějí získanou láskavost oplatit. Je to zákon reciprocity a je silným psychologickým spínačem fungujícím v každodenní praxi.

  1. Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?
  2. Jak získává zákazníky módní značka Orsay Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak získává zákazníky módní značka Orsay
  3. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech
  4. SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje Komentáře nejsou povolené u textu s názvem SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje
  5. Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD
  6. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  7. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  8. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  9. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů