SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje

Získejte si pozornost zákazníka nejenom grafikou vašeho reklamního materiálu, ale nabídněte mu možnost otestovat Váš produkt.

Odevzdejte konkrétní vzorek vašeho produktu zákazníkovi prostřednictvím vkladu do balíku jiného internetového obchodu, tím odstraníte jeho pochybnosti a odměníte ho i přidanou hodnotou oproti standardním reklamním materiálem, které se k němu běžně dostávají.

Koncem léta byla v rámci sítě BALÍK PLUS realizovaná kampaň pro klienta prodávajícího prací gely značky Surf.

Cílem kampaně bylo uvedení produktu na trh, podpora znalosti a povědomí o produktu, zvýšení samotného prodeje vkládáním vzorků pracího prášku formou gelu, zákazníkům nakupujících v módních e-shopech, který tak měli možnost hned otestovat si jednorázové praní s novým gelem. Smyslem komunikace bylo odevzdat zákazníkům poslaní objevení vůně prádla, okouzlit vybranými květinovými kombinacemi, a prezentovat kvalitní produkt formou čistoty a účinností praní.

Rádi si při dobré knize vychutnáte dobrou kávu? V tomto duchu jsme v průběhu srpen realizovali pro společnost. Nestle samplingovou kampaň, distribuce vzorku 2g instantní kávy Nescafe Gold Barista. Partneři, které dané vzorky kávy přikládali ke svým objednávkám byli hlavně knižní e-shopy, aby si zákazník mohl pročítání nové knihy zpříjemnit  vychutnáním lahodné kávy, jakoby jí dostal připravenou od profesionálního baristy. Kampaň jsme realizovali na slovenském a českém trhu v celkovém objemu 20 000 kusů.

Prostřednictvím této formy marketingové komunikace dokážete působit na zákazníka pomocí dodatečných podnětů, čím u něho iniciujete zájem o nákup vašich výrobků, nebo služeb. Zákazník se tak aktivně zúčastňuje vaší komunikace a vyvoláváte v něm pozitivní reakci.

balikplus_blog_obr