Rok 2013 poukázal na potenciál slevových voucherů

banner_1_up

Největší zasílatelská síť BALÍK PLUS rozdistribuovala minulý rok více jak 1,7 miliónů reklamních  příloh pro své klienty prostřednictvím balíků 500 partnerských internetových obchodů, přičemž síť našich partnerských e-shopů stále roste.

Z vyhodnocených výsledků jednotlivých kampaní se zjistilo, že nákupní konverze se při nejpoužívanějším produktu, slevovým voucheru,  pohybují ve většině případů od 0,4 do 2% , přičemž průměr je okolo 1%. Klienti zároveň zaznamenali vyšší průměrný nákup na košík a v některých případech až o 30%, vyšší podíl úplně nových zákazníků.

Při porovnání trendů z Německa, kde se průměrné konverze nákupu při této formě komunikace pohybují od 0,5 do 3%, se podařilo síti BALÍK PLUS dosáhnout porovnatelných výsledků, což poukazuje při dobrém zacílení a nastavení kampaně  na potenciál této formy komunikace a získávání nových zákazníků, jak na slovenském tak českém trhu.

Už Vám nestačí pouze oslovovat nové zákazníky? Se sítí BALÍK PLUS je nejen oslovíte, ale také přímo získáte. Informujte se o naší nabídce služeb