Zveřejněné

Síť našich partnerských e-shopů stále roste.

Z vyhodnocených výsledků jednotlivých kampaní se zjistilo, že nákupní konverze se při nejpoužívanějším produktu, slevovým voucheru,  pohybují ve většině případů od 0,4 do 2 % , přičemž průměr je okolo 1 %. Klienti zároveň zaznamenali vyšší průměrný nákup na košík a v některých případech až o 30 %, vyšší podíl úplně nových zákazníků.

Při porovnání trendů z Německa, kde se průměrné konverze nákupu při této formě komunikace pohybují od 0,5 do 3 %, se podařilo síti BALÍK PLUS dosáhnout porovnatelných výsledků, což poukazuje při dobrém zacílení a nastavení kampaně  na potenciál této formy komunikace a získávání nových zákazníků, jak na slovenském tak českém trhu.

Už Vám nestačí pouze oslovovat nové zákazníky? Se sítí BALÍK PLUS je nejen oslovíte, ale také přímo získáte. Informujte se o naší nabídce služeb