• Realizované kampaně prostřednictvím sítě BALÍK PLUS se nám skutečně osvědčily a s dopadem na zákazníky jsme byli spokojeni. Celou firmu vnímám jako tým s velmi profesionálním a nenuceným přístupem. Určitě to nebyla naše poslední spolupráce.

    Ladislav Vichánek
    marketingový manažer
  • „Realizaci vkladů v rámci sítě BALÍK PLUS považujeme za velmi úspěšnou a překonala naše očekávání. Taktéž velmi pozitivně hodnotím celý koncept, který umožňuje velmi jednoduché zacílení. Proto i v budoucnu plánujeme využít tento kanál a znásobit tak radost zákazníků z doručeného balíku, díky kterému získají zajímavý benefit navíc.“

    Adriana Bolaňos
    marketingová ředitelka
  • Služby nabízené společností BALÍK PLUS nám rozšířily základnu našich aktivních zákazníků. Pomohly nám oslovit odlišné zákazníky, čímž jsme posílili brand společnosti TSBOHEMIA.cz a zvýšili obrat u nabízených produktů. Do budoucna chystáme ještě užší spolupráci s využitím širokého portfolia marketingových aktivit tak, abychom z úspěšné spolupráce vytěžili maximum.

    Bc. Lukáš Valouch
    Marketing manager
  • Se službou BALÍK PLUS ve Feedo® spolupracujeme už více než jeden rok a jsme nadmíru spokojeni s poskytovanými službami. Díky realizovaným akvizičním kupónovým kampaním se nám podařilo získat mnoho nových zákazníků. A naše zákaznice jsme naopak potěšili zajímavými slevami a suvenýry, které vkládáme do našich balíků.

    Mgr. Markéta Osyková
    Senior Trade Marketing Executive
  • Se společností BALÍK PLUS spolupracujeme v rámci akvizice nových zákazníků pro službu TESCO potraviny domů. Nejlépe se nám osvědčilo nabídnout zákazníkům více slevových kódů na jednom kuponu, což umožnilo zákazníkům vybrat si výhodu, která jim nejvíce vyhovuje. Spolupráci hodnotíme velmi pozitivně, neboť se response našich kampaní v průměru pohybuje přes 3%.

    Nina Mikulová
    GHS Performance Marketing Coordinator
  • Tato forma oslovování zákazníků se nám ukázala jako dobrá doplňková forma komunikace. Dosažené výsledky s responsí od 1,1 do 2,0% nás pozitivně překvapily. Výhodu vidím hlavně v cíleném oslovení našich zákazníků, proto se sítí BALÍK PLUS plánujeme spolupracovat i v budoucnu.

    Denisa Příhodová
    Marketingový manažér
  • Dlouho jsme hledali možnost jak reaktivovat zákazníky. Právě tento koncept nám přinesl řešení, v rámci kterého jsme dokázali zákazníky opět motivovat k nákupu. Spolupráce s BALÍK PLUS je výborná i proto, že nám přináší za vkládání reklamních příloh další prostředky na marketing, přičemž našim zákazníkům dáváme další zajímavou přidanou hodnotu.

    Radek Ondrášik
    marketingový riaditeľ
  • „Kampaň prostřednictvím sítě BALÍK PLUS, v rámci které byly do balíků vkládány reklamní přílohy, nás příjemně překvapila. Zareagovalo na ni mnohem víc zákazníků, než jsme čekali, a přinesla výsledky srovnatelné s kampaněmi výkonnostního online marketingu. Určitě tyto služby využijeme i v budoucnosti.“

    Milan Duda
    marketingový manažer
  • „Tento koncept se nám osvědčil díky třem základním kritériím: snadný výběr cílové skupiny, jednoduché nasazení kampaně v rámci našeho komunikačního mixu, okamžitá měřitelnost výsledků.“

    Michal Srba
    Brand Manager
  • Nová forma distribuce voucherů prostřednictvím balíků internetových obchodů se nám velmi osvědčila a stala se pro nás důležitým komunikačním kanálem, který plánujeme využívat i v budoucnosti.

    Radim Roženek
    Marketing manager
  • Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pro nás to znamená dát našim zákazníkům vždy něco navíc. Reklamní přílohy a vzorky ze sítě BALÍK PLUS nám v tomto přístupu významným způsobem pomáhají.

    Ing. Libor Chaloupka
    marketing manager
  • S BALÍK PLUS jsme zrealizovali akci formou vkládání našich slevových voucherů do balíků. Výsledek kampaně byl pro nás velmi pozitivní, dosáhli jsme více jak 1,7% konverze nákupů. Zároveň cena objednávek se nám pohybovala 30% nad průměrem a šlo primárně o úplně nové zákazníky. Tuto spolupráci hodnotíme jako velmi úspešnou a určitě v ní plánujeme pokračovat i v budoucnosti.

    Ing. Jan Skalický
    Online marketingový manažér
 

Reference

Víc jak 1200 klientů a partnerů sítě BLÍK PLUS s více jako 18 mil balíků ročně.

logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo