Profil společnosti

BALÍK PLUS s.r.o., je marketingová agentura s cílem přinést svým klientům v rámci České a Slovenské republiky, Polska, Maďarska a Rumunska efektivní řešení a nové koncepce v oblasti reklamy a marketingu, se zaměřením hlavně na oblast kupónového marketingu.

V roce 2012 jsme začali projekt zaměřený na offline marketingovou komunikaci a prostřednictvím sítě BALÍK PLUS jsme vytvořili jedinečný marketingový nástroj na cílené oslovování on-line nakupujících. Pro naše partnerské internetové obchody jsme v rámci tohoto projektu vytvořili affiliate marketing koncept a umožnili jim poskytnout jejich zákazníkům přidanou hodnotu.

Na základě dlouholetých zkušeností s vytvářením marketingových koncepcí a strategických projektů v oblasti reklamy a marketingu jsme vám schopni garantovat kvalitní služby, ale především přinášet kreativní a efektivní řešení.

Naše motto

„Uspět v současném turbulentním a konkurenčním prostředí vyžaduje kreativní přístup a využití všech dostupných
a efektivních prodejních kanálů k vytváření nových příležitostí a trhů.“

Recent Posts

Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?

Kupónový katalog LADIES je hlavně cílený na ženy, které jsou až v 75% převažujícím koncovým zákazníkem pro víceré eshopy inzerující v našem katalogu. Proto mají o inzertní plochu zájem převážně internetové obchody s produkty, které jsou určené právě ženám.

V jarním vydání jsme však umístili do katalogu kampaň internetového obchodu OMBRE cílenou na čistě mužskou nabídku pánské módy a oblečení. Strategie komunikace byla zvolená v hesle: Ženy nezapomeňte na své muže.

Kampaň měla velmi dobrou odevzvu a ukázalo se, že ženy skutečně nenakupují  jenom, aby si uspokojili svoje vlastní potřeby, ale nakupují i pro svoje polovičky.

Kampaň probíhala na polském trhu v nákladu 120 000ks. Celkový výsledný respon dosahoval až 0,75%.

 

ombre medium

  1. Jak získává zákazníky módní značka Orsay Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak získává zákazníky módní značka Orsay
  2. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech
  3. SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje Komentáře nejsou povolené u textu s názvem SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje
  4. Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD
  5. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  6. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  7. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  8. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů
  9. Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem