Zveřejněné

Kampaň byla zaměřena na získání nových zákazníků.

BALÍK PLUS realizoval během loňského roku pro svého klienta TESCO Stores ČR komunikační kampaň pro internetový prodej Potraviny on-line. Kampaň byla zaměřena na získání nových zákazníků. Jako nástroj byly použity speciální vouchery, které nabízely hned tři kódy na uplatnění v eshopu Potraviny on-line. Právě různorodost kódů byla zároveň velkou motivací pro zákazníky, aby využili několik slevových kódů v různých časových úsecích.

Všechny tři kampaně byly realizovány pouze pro Brno a blízké okolí, čímž byla přesně oslovena cílová skupina, kterou si TESCO definovalo. Přidaná hodnota voucheru byla v tom, že si zákazník mohl vybrat až ze tří různých slev, které si při nákupu uplatnil a mohl si tak opakovaně vyzkoušet nabízenou službu.

Podle Petry Ridlovej, Marketing Manager E-commerce dopadla kampaň velmi pozitivně, protože byl dosažen velmi vysoký respons nákupů – až 2,9%.