Výběr direct mail konceptu je jenom na vás

  • Příloha formátu DL (210 x 100 mm) pro jednoho partnera
  • Možnosť výběru cílové skupiny podle produktových kategorií, nebo zasílatelských partnerů, tak i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní chování)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
  • Dva klienti se dělí o přílohu formátu DL (210 x 100 mm) 
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií (životní styl, hobby, technika)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
  • Příloha jednoho klienta s možností vkládání do balíků libovolné přílohy – letáky, brožúry, katalogy
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní zvyklosti)
  • Produkt zahrnuje pouze samotné vkládání reklamních příloh
  • Příloha formátu DL (210 x 100 mm) nebo A6 (145 x 105 mm) pro jednoho klienta s nalepenou kartou obsahující slevový kód
  • Možnost výběru cílové skupiny podle produktových kategorií, nebo zasílatelských partnerů, tak i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní chování)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh