Portfolio produktů

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cílené a dosahem efektivní zasílání reklamních příloh a vzorků českým a slovenským on-line nakupujícím. Prostřednictvím této formy reklamy můžete získat nové zákazníky, jakož i budovat loajalitu stávajících zákazníků.

Na základě několika výběrových kritérií oslovíte přesně svou cílovou skupinu, ať už si ji vyberete podle věku, pohlaví, preferovaného produktu nebo nákupních zvyklostí nakupujícího.

V rámci našeho produktového portfolia vám nabízíme několik konceptů.

 

Balík Plus 1
  • Příloha formátu DL (210 x 100 mm) pro jednoho partnera
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní chování)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus 2
  • Dva partneři se dělí o přílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií (životní styl, hobby, technika)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus Extra
  • Příloha jednoho partnera s možností vkládání libovolné přílohy - letáky, brožury, katalogy
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkládání reklamních vzorků, testerů, nebo celých produktů do balíků zákazníků internetových obchodů.
  • odpora komunikace formou aktivní on-line kampaně přes bannery, newslettery, články, soutěže, a na sociálních sítích, s možností přesné segmentace na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Věrnostní program pro internetové obchody formou poděkování za nákup
  • Obalový materiál s individuálním grafickým obsahem sloužícím na poděkování zákazníkovi, prezentaci značky a produktů prostřednictvím obálky vkládané do balíků
  • Rozměr: 240 x 224 mm (složený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahrnuje tisk

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

Poděkujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho loyalitu

Udržet si existující zákazníky je pro většinu firem výrazně levnější, než získat nové. Právě proto je řízení a budovaní vztahu se zákazníky, ale i hledání způsobů, jak předcházet jejich očekávání při každém dalším nákupu klíčové. Způsobů je mnoho a my vám nabízíme jeden, kterým obrátíte komunikaci na reaktivaci vlastních zákazníků. lenka01

Pro naše partnery sítě BALÍK PLUS přinášíme nový produkt – BALÍK PLUS LOYALITY ve formě věrnostního programu pro internetové obchody, který představuje:

  • obalový materiál pro vyjádření poděkování za nákup ve vašem e-shopu
  • vlastní grafický obsah pro prezentaci značky
  • možnost využití vkladů jakýchkoliv benefitů, anebo vlastních materiálů do obalu (faktúra, kupón, reklamní příloha, …

blog-dakujeme

88% firem, které budují vztah se zákazníky, jsou ziskovější než konkurence. Nesmíme zapomenout na to, že dobrá reference je něco, co se koupit nedá a spokojený zákazník neuvažuje o odchodu ke konkurenci. Tím je možné prodávat další produkty, anebo služby a k tomu umí do společnosti přinést další zákazníky

Máte zájem i Vy o implementaci BALÍK PLUS LOYALITY do vaší marketingové komunikace? V případě jakýchkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat na tel. č: 778 044 849, anebo mailem: info@balikplus.cz, rádi Vám vypracujeme koncept a doporučíme, jakou formou kampaň realizovat. Bližší informace o našich službách najdete na www.balikplus.cz

Proč si budovat vztah se zákazníkem?

Vklady do balíků můžou být nákladově efektivní a mnohoúčelný nástroj pro budování vztahů se zákazníky. Tyto vztahy můžou pomoct k zvýšení prodejů, průměrné velikosti objednávky a samotného zisku. Je potřebné zvážit fakt, že při každém zaslaném balíku může být zkušenost zákazníka s vaší značkou následující:

a) nesplní očekávání

b) splní očekávání

c) převýší očekávání

Existuje mnoho důvodů, některé dokonce mimo vaše chápání, že spokojenost zákazníka nebude naplněná. Jestliže je ale možné poskytnout zákazníkovi menší přidanou hodnotu, tak vám pomůže vyčnívat mezi vaší konkurencí a taktéž opakovaně překračovat jeho očekávání při každém dalším nákupu.

Vklady do balíků jsou levné, a přitom můžou přinést vysokou návratnost. Správně pojatý vklad může zvýšit loyalitu tím, že se zákazník cítí vyjímečně. Vklady vyvolávají v zákazníkovi pocit, že je důležitý a poskytuje jim to důvod na sdílení své zkušenosti a příběhu mezi jeho okolí. A proto se zdá tento nástroj jednoduchým, stačí vkládat leták, anebo kupón do krabice, vždy, když odešlete objednávku. Avšak existuje hodně možností, které můžete využít, aby jste v očích zákazníka získali důvěru a převýšili očakávání.

Najčastější vklady:

  1. Slevové kupóny / nabídky

Je to jeden z nejoblíbenějších typů příbalového materiálu. Samozřejmě, kupóny je možné zasílat také e-mailem, případně sms, avšak zasláním kupónu se slevou případně s kreditem na další objednávku přímo v balíku Vám zajistí, že zákazník získá vaší nabídku a zároveň mu dáte hmatatelný benefit.

blog-marionnaud

  1. Sampling

Vzorky mohou objednávku vašeho zákazníka obohatit z více důvodů:

  • V závislosti na produktech, které prodáváte, můžete nabídnout zákazníkovi bezplatné vzorky na vyzkoušení a zároveň je získat od vašich dodavatelů zdarma.
  • Zákazník získá od Vás určitý dárek, který v balíku nečekal.
  • Vzorky produktů poskytují skvělý způsob, jak představit zákazníkovi nový produkt, anebo novou produktovou řadu, o které ani nevědí.

balikplus_blog_obr(1)

 

  1. Dárky k objednávkám

Podobně jako vzorky, mohou dárky k objednávkám skvělým způsobem potešit, anebo překvapit vašeho konečného zákazníka, bez toho, aby cítili, že se jim snažíte prodávat další produkty. Dárek přitom nemusí byt vůbec drahý. Jestliže ho zákazník neočekává, většina z nich bude příjemně překvapena
lenka02

  1. Děkovné karty

Nejjednodušší, nejlevnější a nejvíc personalizovaný vklad, který můžete zákazníkovi poskytnout jako součást žádaného balíku je poděkování. Obyčejná karta, může být opravdovým gestem, který vám pomůže vybudovat loyalitu, zejména při prvním styku se zákazníkem, protože jde o konkurenční výhodu oproti jiným společnostem

balik_sk_bez-loga

  1. Recenze produktu / Sdílení na sociálních sítích

Protože dodaný balík představuje pro většinu zákazníků konec nákupu, příbalový vklad může být výborným místem pro požádání o zpětnou vazbu, anebo sdílení jejich zkušeností na sociálních sítích.

lenka03

 

Co je možné shrnout z tohoto článku do stručného poselství? Malé, zdánlivě bezcenné dárky v kombinaci s personalizovanou zprávou způsobí, že zákazníci se cítí vyjímečně a způsobují, že chtějí získanou láskavost oplatit. Je to zákon reciprocity a je silným psychologickým spínačem fungujícím v každodenní praxi.

  1. Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?
  2. Jak získává zákazníky módní značka Orsay Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak získává zákazníky módní značka Orsay
  3. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech
  4. SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje Komentáře nejsou povolené u textu s názvem SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje
  5. Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD
  6. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  7. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  8. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  9. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů