Portfolio produktů

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cílené a dosahem efektivní zasílání reklamních příloh a vzorků českým a slovenským on-line nakupujícím. Prostřednictvím této formy reklamy můžete získat nové zákazníky, jakož i budovat loajalitu stávajících zákazníků.

Na základě několika výběrových kritérií oslovíte přesně svou cílovou skupinu, ať už si ji vyberete podle věku, pohlaví, preferovaného produktu nebo nákupních zvyklostí nakupujícího.

V rámci našeho produktového portfolia vám nabízíme několik konceptů.

 

Balík Plus 1
  • Příloha formátu DL (210 x 100 mm) pro jednoho partnera
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní chování)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus 2
  • Dva partneři se dělí o přílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií (životní styl, hobby, technika)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus Extra
  • Příloha jednoho partnera s možností vkládání libovolné přílohy - letáky, brožury, katalogy
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkládání reklamních vzorků, testerů, nebo celých produktů do balíků zákazníků internetových obchodů.
  • odpora komunikace formou aktivní on-line kampaně přes bannery, newslettery, články, soutěže, a na sociálních sítích, s možností přesné segmentace na zákazníka.

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD

Připravujeme pro Vás speciální kampaň – Slevy na Den Dětí. Cílem kampaně je akvizice nových zákazníků a zvýšení konverzního poměru ve vašem e-shopu.

Specifikace

  • Termín trvání kampaně od 15. května do 1. července 2017
  • Oslovení více než 1 000 000 nových zákazníků přes inzertní portály
  • Zasažení cílové skupiny od 18 do 65 let
  • Cílová skupina – ženy, muži, rodiče, děti
  • Více než 1 500 000 impresí na populárních slovenských a českých online magazínech, webech a fórech formou textové a obsahové reklamy
  • Newslettry ke 300 000 zákazníkům Pricemánie, portálu Vasekupony.cz a Modrykonik.cz
  • Sponzorovaná propagace na sociálních sítích

nwl-balik-cz-0517-info

Hlavním partnerem kampaně je portál Modrýkoník.cz, Pricemania.sk, inzertní sítě Google, ETARGET a partnerské sítě.

news sk cz

Chcete i vy oslovit nové zákazníky v kampaní na Den Dětí? Neváhejte nás kontaktovat na tel. č: 778 044 849, nebo mailem: info@balikplus.cz.

  1. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  2. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  3. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  4. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů
  5. Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem
  6. Oslovte zákazníky na Vánoční nákupy i online Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte zákazníky na Vánoční nákupy i online
  7. BALÍK PLUS už i v Maďarsku a Rumunsku Komentáře nejsou povolené u textu s názvem BALÍK PLUS už i v Maďarsku a Rumunsku
  8. Staňte se naším partnerem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Staňte se naším partnerem
  9. Oslovte více než 200 000 on-line zákazníků Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 200 000 on-line zákazníků