Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?

Kupónový katalog LADIES je hlavně cílený na ženy, které jsou až v 75% převažujícím koncovým zákazníkem pro víceré eshopy inzerující v našem katalogu. Proto mají o inzertní plochu zájem převážně internetové obchody s produkty, které jsou určené právě ženám.

V jarním vydání jsme však umístili do katalogu kampaň internetového obchodu OMBRE cílenou na čistě mužskou nabídku pánské módy a oblečení. Strategie komunikace byla zvolená v hesle: Ženy nezapomeňte na své muže.

Kampaň měla velmi dobrou odevzvu a ukázalo se, že ženy skutečně nenakupují  jenom, aby si uspokojili svoje vlastní potřeby, ale nakupují i pro svoje polovičky.

Kampaň probíhala na polském trhu v nákladu 120 000ks. Celkový výsledný respon dosahoval až 0,75%.

 

ombre medium

  1. Jak získává zákazníky módní značka Orsay Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak získává zákazníky módní značka Orsay
  2. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech
  3. SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje Komentáře nejsou povolené u textu s názvem SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje
  4. Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD
  5. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  6. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  7. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  8. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů
  9. Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem