Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech

I když jsou Vánoce celkem daleko, lidé už nyní začínají s prvními předvánočními nákupy.  Konec září a začátek října je obdobím, kdy lidé reálně nakupují dárky a vyhledávají možnosti, jak při nakupovaní ušetřit. Popularita on-line nákupů neustále roste, o čem svědčí i fakt, že kupónový katalog distribuujeme už do 5 států v celkovém nákladu až 380 000 ks. Předběhněte svojí konkurenci a oslovte nové zákazníky efektivní kampaní formou kupónového marketingu. Atraktivní sleva je stále zaručeným lákadlem pro množství nakupujících. Oslovte je teď prostřednictvím kupónového katalogu s distribucí 100 000 kusů, který doručíme novým on-line nakupujícím zákazníkům v balících našich partnerů.

 Na objednávky do 15. října Vám momentálně nabídneme – 10% slevu

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS můžete touto marketingovou aktivitou oslovit mnoho nových zákazníků. Síť BALÍK PLUS tvoří víc jak 700 internetových obchodů na Slovensku, České republice, Rumunsku, Maďarsku a Polsku co Vám zaručí, aby se Vaše nabídka dostala ke spotřebitelům právě v momentě, kdy se rozhodují o nákupech.

 

Informujte se u svého obchodníka. V případě jakýchkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat na tel. č: +421 778 044 849, a nebo mailem: info@balikplus.cz, rádi Vám vypracujeme koncept a doporučíme jakou formou kampaň realizovat. Bližší informace o našich službách najdete na www.balikplus.cz

blog1balikplus

  1. SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje Komentáře nejsou povolené u textu s názvem SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje
  2. Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD
  3. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  4. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  5. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  6. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů
  7. Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem
  8. Oslovte zákazníky na Vánoční nákupy i online Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte zákazníky na Vánoční nákupy i online
  9. BALÍK PLUS už i v Maďarsku a Rumunsku Komentáře nejsou povolené u textu s názvem BALÍK PLUS už i v Maďarsku a Rumunsku