Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD

Připravujeme pro Vás speciální kampaň – Slevy na Den Dětí. Cílem kampaně je akvizice nových zákazníků a zvýšení konverzního poměru ve vašem e-shopu.

Specifikace

  • Termín trvání kampaně od 15. května do 1. července 2017
  • Oslovení více než 1 000 000 nových zákazníků přes inzertní portály
  • Zasažení cílové skupiny od 18 do 65 let
  • Cílová skupina – ženy, muži, rodiče, děti
  • Více než 1 500 000 impresí na populárních slovenských a českých online magazínech, webech a fórech formou textové a obsahové reklamy
  • Newslettry ke 300 000 zákazníkům Pricemánie, portálu Vasekupony.cz a Modrykonik.cz
  • Sponzorovaná propagace na sociálních sítích

nwl-balik-cz-0517-info

Hlavním partnerem kampaně je portál Modrýkoník.cz, Pricemania.sk, inzertní sítě Google, ETARGET a partnerské sítě.

news sk cz

Chcete i vy oslovit nové zákazníky v kampaní na Den Dětí? Neváhejte nás kontaktovat na tel. č: 778 044 849, nebo mailem: info@balikplus.cz.

  1. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  2. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  3. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  4. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů
  5. Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem
  6. Oslovte zákazníky na Vánoční nákupy i online Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte zákazníky na Vánoční nákupy i online
  7. BALÍK PLUS už i v Maďarsku a Rumunsku Komentáře nejsou povolené u textu s názvem BALÍK PLUS už i v Maďarsku a Rumunsku
  8. Staňte se naším partnerem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Staňte se naším partnerem
  9. Oslovte více než 200 000 on-line zákazníků Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 200 000 on-line zákazníků